Jdi na obsah Jdi na menu
 


Pokud se má něco říct o Přešťovicích je třeba začít asi cca v 10:30 v Sušici. Tam se začalo po útoku pít, konkrétně košák, béčkař a rozdělovač. Přes domluvu že pokud budem v Sušici na bedně nemá cenu do Přešťovic jezdit, jsme nakonec jeli. Těsně před letištěm jsme museli udělat nucenou zastávku, jinak bysme to asi nezvládli, a přijeli jmse dvě družstva před naším startem. Ještě jsem si stihl odkrokovat trať, idkyž jsme moc nevěřil že to má smysl. Vzhledem k výsledkům jsme útok na první místo vzdali předem a chtěli jít na jistotu. Nějak se to ale zvrtlo, proudařovi vypadlo hned za základnou céčko, a to se nám motalo celou cestu pod nohama. Béčkař toho měl taky plný brejle, zvlášt když ho při příchodu k základně nehezky zaskočil přetlakáč o kterym nevěděl že tam bude... Problém byl asi i na zadku a nevím jak byl sestřik protože na to jsem nerozeznal kdy se rozsvítilo nebo spadla sklopka vinou alkoholu. Takže bylo jedno jestli to bylo na 22s nebo enko, alespoň se udrželi Drachkováci na bedně. Škoda jen tý zbytečný cesty a spěchu, protože to bylo fakt na minuty.

Paradoxně měli problémy ti kdo nic nepili, Maxovo céčko se asi seklo za rozdělovač jak letělo od strojníka, ale s tím musí počítat, nebo si to pak spojovat sám. Za béčkaře to z velký části asi zachránil rozdělovač, takže tam chyba nebyla tak vidět. No a na savicích byl takyn ějaký problém, ale na konci mají být spojeny - tedy nerozpojit se při kontrole rozhodčího, což se nestalo. Ale někteří z řad diváků s tím měli evidentně problém, pro tyto případy existuje možnost podat protest, a řešit to oficiální cestou. Tohle je na úrovni dětí z prvního stupně základní školy.

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář